Godaften derude!
|
30-06-2013, 18:18
|
|||
|
|||
Godaften derude!
Hej folkens.
Selv om jeg ikke just er den mest aktive bruger herinde pt. ser jeg stadig en grund til lige at få smækket en introduktion af mig selv ind. Jeg var en mindre aktiv bruger på både Nordichacks og Danskehacks da de i sin tid var til. Jeg fandt frem til Shellsec ved at en bekendt fortalte mig om siden. Jeg er meget glad for programmering, som jeg også ønsker at gøre mig en profession ud af. Jeg ser ingen grund til at nævne hvilke programmeringssprog jeg kan, da jeg altid ønsker at udvide min "range" indenfor sprog jeg har kendskab til. Mit kernesprog er dog PHP - ikke at det er yderligere godt til alle formål, men hvad er i princippet det. Jeg elsker at udfordre mig selv, og udfordringer takker jeg nærmest aldrig nej til, så længe det vækker min interesse. Jeg er ikke særlig stor i hackermiljøet, og jeg ved heller ikke om jeg nogensinde får en interesse for at blive det. Dog ser jeg stærkt frem til at få tid til at kigge på hvad I kan tilbyde som jeg ikke allerede kender til, og måske også selv på et tidspunkt at kunne tilbyde noget - hvem ved? Jeg er særligt glad for sent aften/nat-arbejde foran skærmen. Det gør det hele lidt mere hyggeligere end når lyset strømmer ind ad vinduet. Jeg føler det en smule forstyrrende. Dog betyder det ikke at jeg aldrig er ude, hvilket jeg er i høj grad. Det virker for mig bare bedre at sidde med en computer når lysstyrken er dæmpet. Jeg håber at jeg får mere tid fremover til at kunne følge med i hvad der sker herinde. |
|||
|
Beskeder i denne tråd |
Godaften derude! - af asynchronous - 30-06-2013, 18:18
RE: Godaften derude! - af Anonymous - 30-06-2013, 18:22
RE: Godaften derude! - af asynchronous - 30-06-2013, 18:35
RE: Godaften derude! - af Lycia - 30-06-2013, 19:04
RE: Godaften derude! - af Juicy - 30-06-2013, 21:40
RE: Godaften derude! - af asynchronous - 01-07-2013, 17:23
RE: Godaften derude! - af Spagnum - 01-07-2013, 20:28
RE: Godaften derude! - af asynchronous - 01-07-2013, 20:58
|